Hrůza v chatě

26. dubna 2013 v 15:22 |  Povídky
Ahoj, po dlouhé době se zase ozývám. Ti to co to se mnou vydrželi do teď si můžou vydechnout. Jsem zpět v celé své kráse a síle. Mám už konečně po přijimačkách a už mám i výsledky, takže nemám nervy a budu se moct soustředit na psaní. Vím, že jsem to poslední dobou hodně zanedbávala a chci se omluvit všem mým AFFSkám. Promiňte...!!
A teď k výsledkům přijímaček. Hádejte jak to dopadlo..! Ne, řeknu vám to. Takže jsem přijata na čichnovu.. (bankovnictví). Jupí..!! Strašně jsem tam chtěla a můj sen se vyplnil. A na druhou školu přijata nejsem. Je to gymnázium a bylo tam moc lidí a já jsem docela daleko pod čarou, takže nemá smysl dávad odvolání. Ale mě to vůbec nevadí. Hlavní je, že jsem přijata na čichnovu.
A teď k dnešnímu článku. Připravila jsem si pro vás takovou strašidelnou jednorázovku. Moc neumím vystihnout tu strašidelnou atmosféru, takže se asi bát nebudete, ale nevadí. Ale doufám, že se vám to nikdy nestane. Doufám, že se vám to bude líbit.
(Na pozítřek mám pro vás přichystanou básničku)

Hrůza v chatě
Konečně začalo jaro a my jsme mohli vyrazit na naší letní chaty, kterou celou zimu nikdo nenavštívil. Cesta byla celou dobu do prudkého kopečka, takže jsme byli velice rádi, že jsme se na chatu dostali v pořádku a bez zranění.
Chata byla malá, jednopatrová, ale velmi útulná. Sloužila jen na letní prázdniny s rodinou. My jsme ji teď po zimě měli jít zkontrolovat, jestli není nějak poškozená a nepotřebuje opravit. Obešli jsme celou chatu kolem dokola, ale nic zvláštního jsme nenašli. Pro jistotu jsme to zkontrolovali ještě jednou. Když už jsme měli jistotu, že z venku není nijak poškozená vydali jsme se dovnitř chaty.

Otevřeli jsme a naskytl se nám výhled, který doufám, nikdy nikdo nebude muset vidět. Celá zeď byla postříkána krví a po zemi se váleli vnitřností lidí, kteří leželi uprostřed místnosti. Byli obráceni směrem nahoru, takže jsme viděli hrůzu v jejich očích.

Vykřikli jsme hrůzou a šokem. Jak mohl někdo udělat něco takového? Tohle musel být jen zlý sen, ale bohužel nebyl.Chtěli jsme se otočit a okamžitě běžet domů a říct to rodičům, ale za námi zavrzala podlaha. Pomalu a s hrůzou jsme se otočili a uviděli ho.

Za námi stál vysoký muž, celý v černém, a v ruce držel sekeru, která byla celá od krve. Hrůzou jsme už nemohli ani křičet. Jen jsme němě otvírali ústa. Muž se hrůzostrašně zasmál a potom nám řekl něco, po čem už to nemohlo být horší. Řekl: ,,Dnes tady umřete!!" a rozchechtal se.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.